Organizacija evenata








Virtualna sponzorstva, stvaran novac 3. dio
Ove srijede još jednom nastavljamo s novim prijedlozima, idejama i lekcijama kako možete maksimalno iskoristiti sponzorstva na vlastitom online eventu i pružiti svojim sponzorima ROI o kojem mogu samo sanjati na drugim događanjima. Gamifikaciju (kako ju nazivaju na hrvatskom jeziku) mogu koristiti i organizatori događaja i njegovi pojedinačni partneri kako bi više sudionika provelo vrijeme online s izlagačima i sponzorima.
Pročitajte više


Virtualna sponzorstva, stvaran novac 1. dio
S novom godinom započinjemo novu seriju članaka. Danas smo se odlučili posvetiti jednoj temi koja možda i nije više toliko aktualna sad kad nas pandemija ne tjera više da radimo online evente, ali za one koji i dalje rade online evente i naj taj način doprinose održivosti (nemojmo se zavaravati, i takvi eventi imaju negativnu emisiju CO2, ali o toj temi ćemo jedan drugi put), ova tema će biti itekako zanimljiva.
Pročitajte više



Scroll