Održivi eventi

Održivost i sponzorstva
U posljednjim godinama, održivost je postala ključna tema u organizaciji događanja, s naglaskom na smanjenje negativnih utjecaja na okoliš, društvo i ekonomiju. Sponzorstvo, kao jedan od ključnih izvora prihoda za organizatore događanja, također igra važnu ulogu u promicanju održivosti.
Pročitajte više

Održivost u službi sudionika događanja
Održivi događaji, ili događaji koji su planirani i organizirani s ciljem smanjenja negativnog utjecaja na okoliš, društvo i ekonomiju, postaju sve popularniji diljem svijeta. Održivost se odnosi na uravnoteženje potreba sadašnjih i budućih generacija te osiguravanje očuvanja resursa i okoliša za buduće generacije.
Pročitajte više

Kako održivost oblikuje budućnost događanja
Događaji igraju ključnu ulogu u marketinškim strategijama organizacija, omogućujući marketinškim stručnjacima prikupljanje podataka o kupcima i dobivanje vrijednih uvida te generiranje potencijalnih klijenata. No, s ponovnim oživljavanjem događanja uživo pojavljuju se zabrinutosti vezane uz upravljanje održivošću, dijeljenje resursa i prekomjerno iskorištavanje.
Pročitajte više

Kako održivost oblikuje budućnost događanja (1)
Događaji igraju ključnu ulogu u marketinškim strategijama organizacija, omogućujući marketinškim stručnjacima jednostavno prikupljanje podataka o kupcima i stjecanje uvida, povećanje svijesti o robnoj marki, personalizaciju, dosezanje potencijalnih kupaca i poticanje angažmana—u konačnici generiranje potencijalnih klijenata. No je li ovo ponovno oživljavanje događanja uživo blagodat ili sa sobom nosi skrivene opasnosti kojih možda nismo ni svjesni?
Pročitajte više







Kreiranje jaza održivosti kroz event industriju – Dobre namjere vs. Akcija
Industrija događanja pridružila se prošle godine u predanosti u borbi protiv klimatskih promjena u sklopu obećanja Net Zero Carbon Events potpisanog na UN-ovoj konferenciji o klimatskim promjenama, COP26, u Glasgowu. Šest mjeseci kasnije, izvješće Global Business Travel Association (GBTA) i Cventa ukazuje na to da, iako ne nedostaje dobrih namjera, industrija događanja zaostaje u poduzimanju konkretnih akcija.
Pročitajte više


Scroll