Blog

Riznica znanja

Kreiranje jaza održivosti kroz event industriju – Dobre namjere vs. Akcija
Industrija događanja pridružila se prošle godine u predanosti u borbi protiv klimatskih promjena u sklopu obećanja Net Zero Carbon Events potpisanog na UN-ovoj konferenciji o klimatskim promjenama, COP26, u Glasgowu. Šest mjeseci kasnije, izvješće Global Business Travel Association (GBTA) i Cventa ukazuje na to da, iako ne nedostaje dobrih namjera, industrija događanja zaostaje u poduzimanju konkretnih akcija.
Pročitajte više


Kreativni i efikasni načini kreiranja brendinga na online eventima
Uobičajena zabluda o virtualnim događajima je da organizatori ne mogu stvoriti tako impresivno iskustvo u usporedbi s događajima uživo – s tim da je jedan od čimbenika percipirana nemogućnost uspješnog i pravilnog izvođenja brendiranja događaja na mreži. Brendiranje je ključno za uspjeh svakog događaja, bez obzira na to održava li se uživo ili online, i stoga ga ne treba zanemariti.
Pročitajte više



9 savjeta kako privući pažnju medija
Bez obzira jeste li organizator događaja koji želi povećati medijsku pokrivenost svojeg eventa ili se bavite PR-om za agenciju za organizaciju evenata, upotrijebite ove savjete kako biste dobili medijsku pokrivenost koju zaslužujete. Kroz protekla 2 tjedna smo prošli već čak 6 savjeta vezanih uz ovo područje.
Pročitajte više

9 savjeta kako privući pažnju medija (1)
Bez obzira jeste li organizator događaja koji želi povećati medijsku pokrivenost svojeg eventa ili se bavite PR-om za agenciju za organizaciju evenata, upotrijebite ove savjete kako biste dobili medijsku pokrivenost koju zaslužujete. Prošlog tjedna smo vam dali prva tri savjeta, ali ne brinite, za vas smo pripremili još 6.
Pročitajte više


9 savjeta za upravljanje očekivanjima klijenata
Iskrenost, fleksibilnost i snažan rezervni plan ključni su za održavanje zadovoljstva klijenata tijekom nedostatka radne snage, problema s lancem opskrbe i drugih izazova povezanih s pandemijom u industriji događanja. Upravo zato smo odlučili napisati seriju članaka koji će vam dati savjete kako možete upravljati očekivanjima klijenata od samog početka organizacije.
Pročitajte više

9 savjeta za upravljanje očekivanjima klijenata (1)
Iskrenost, fleksibilnost i snažan rezervni plan ključni su za održavanje zadovoljstva klijenata tijekom nedostatka radne snage, problema s lancem opskrbe i drugih izazova povezanih s pandemijom u industriji događanja. Upravo zato smo odlučili napisati seriju članaka koji će vam dati savjete kako možete upravljati očekivanjima klijenata od samog početka organizacije.
Pročitajte više

9 savjeta za upravljanje očekivanjima klijenata (2)
Iskrenost, fleksibilnost i snažan rezervni plan ključni su za održavanje zadovoljstva klijenata tijekom nedostatka radne snage, problema s lancem opskrbe i drugih izazova povezanih s pandemijom u industriji događanja. Između nedostatka osoblja i lokalnih ograničenja, klijenti možda neće dobiti sve što žele, pa je važno mirno i jasno komunicirati te zastoje.
Pročitajte više


Scroll