Blog

Riznica znanja

Kako održivost oblikuje budućnost događanja
Događaji igraju ključnu ulogu u marketinškim strategijama organizacija, omogućujući marketinškim stručnjacima prikupljanje podataka o kupcima i dobivanje vrijednih uvida te generiranje potencijalnih klijenata. No, s ponovnim oživljavanjem događanja uživo pojavljuju se zabrinutosti vezane uz upravljanje održivošću, dijeljenje resursa i prekomjerno iskorištavanje.
Pročitajte više

Kako održivost oblikuje budućnost događanja (1)
Događaji igraju ključnu ulogu u marketinškim strategijama organizacija, omogućujući marketinškim stručnjacima jednostavno prikupljanje podataka o kupcima i stjecanje uvida, povećanje svijesti o robnoj marki, personalizaciju, dosezanje potencijalnih kupaca i poticanje angažmana—u konačnici generiranje potencijalnih klijenata. No je li ovo ponovno oživljavanje događanja uživo blagodat ili sa sobom nosi skrivene opasnosti kojih možda nismo ni svjesni?
Pročitajte više

Zašto organizirati održiv event?
Organizacija održivih evenata u RH je još uvijek tema koja je pofarbana greenwashingom iz svih kuteva. Agencije koje nemaju adekvatno znanje prave se da imaju, organizatori mijenjaju održive evente za one ekološke ili zelene, tržište je u kaosu jer ne postoje standardi koji bi rekli: U redu, ovo što si organizirao naziva se održiv event jer si ispunio te i te kriterije.
Pročitajte više










Scroll